15 Şubat 2011 Salı

2010-2011 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ………… İLKÖĞRETİM OKULU 8.SINIFLAR REHBERLİK HİZMETLERİ 1. DÖNEM FAALİYET RAPORU

EYLÜL

1-Rehberlik çalışma programı hazırlandı.
2-Sınıfların düzenlenmesi yapıldı.
3-Sınıf başkanı seçildi.
4-Sınıf oturma planı yapıldı.

EKİM

1-Öğrenci Tanıma Fişi uygulandı.
2-“ Değişiyorum” adlı etkinlik yapıldı.
3-Okul genel veli toplantısı yapıldı.
4-“ Eleştirilere açığım” adlı etkinlik yapıldı.
5-Verimli ders çalışma yolları anlatıldı.
6-“ Bireyi tanıma tekniği” adlı etkinlik yapıldı.

KASIM

1-Sınıf ve okul kuralları hatırlatıldı.
2-Sınıf veli toplantısı yapıldı.
3-“ Nasıl başarırım” adlı etkinlik yapıldı.
4-Örnek ders çalışma programı yapıldı.
5-“Kaygılıysam” adlı etkinlik yapıldı.

ARALIK

1-“ Geleceğin Meslekleri” adlı etkinlik yapıldı.
2-Öğrencilerin ders notları değerlendirildi.
3-“ Bana uygun meslekler” adlı etkinlik yapıldı.
4-Sınıf veli toplantısı yapıldı.
5-Bireyi Tanıma Tekniği uygulandı.

OCAK

1-Test çözme teknikleri üzerinde duruldu.
2-“Hangi Meslek Hangi Yetenek” adlı etkinlik yapıldı.
3-Tatilimizi nasıl değerlendirmemiz gerektiği hakkında bilgi verildi.
4-Rehberlik çalışmaları rapor edildi.



    Rehber Öğretmen                                                Okul Müdürü
  ………………………………                                              ……………………………………

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bayan iç giyim Bayan giyim Bayanlar için Giyim Bayanlar için Özel gün Kıyafetleri bayan iç giyim iç giyim fantazi iç giyim babydoll jartiyer set tring Bayan Giyim Sütyen ve Kilot İkili Takım Çıtçıtlı Body Baby Doll Takım